fbpx
darius juravicius

Su interneto projektais pradėjau dirbti 2003 m. Su įvairiomis komandomis sukurta daugiau nei 200 internetinių projektų. Šiuo metu dirbu su projektais, susijusiais su vartotojo patirtimi, vartotojo įtraukimu, vartotojo įgijimu (UX/UI, SEO, CRO, PPC, turinio rinkodara). Esu „apsėstas” duomenų analizės ir jos pagrindu pagrindu paremtų sprendimų
temomis.

  • UX/CRO – Vartotojo patirties gerinimas. Konversijų gerinimas
  • SEM (search engine marketing) – paieškos sistemų marketingas
  • SEO (search engine optimization) – optimizacija paieškos sistemoms

 

Sertifikatai

naudojamumo ekspertas    patyręs naudojamumo ekspertas

 

Linked in
https://lt.linkedin.com/in/darius-juravicius

skaitmenines rinkodaros specialistas

Skaitmeninės strategijos kūrimas, valdymas ir kampanijos planavimas

Tikriausiai girdėjote, jog daugelis verslų neturi skaitmeninės strategijos, nors priežasčių, kodėl ji reikalinga – apstu. 

Rekomenduoju PR Smith’s SOSTAC® modelį, kuriame yra…

  • Situacijos analizė
  • Tikslo nustatymas
  • Strategija
  • Taktika
  • Veiksmai
  • Kontrolė

Šį modelį galima pritaikyti rengiant metinį ar atskirų kampanijų planą. Kiekvienas iš jų turi savo planavimo įgūdžius, kuriuos reikia ištobulinti, o internetiniame marketinge turi būti pritaikyti kiekvienai kliento gyvenimo ciklo daliai, kaip nurodyta RACE planavimo sistemoje.

Planas apima teisingą žmonių pasirinkimą, procesą, įrankius bei technologijas jo įgyvendinimui.

Mokėjimas už paspaudimą / Google Ads, LinkedIn ir t.t.

Mokėjimas už paspaudimą ir Google Ads siūlo greitus ir efektyvius rezultatus. Norėdamas pasiekti sėkmę mokėjimo už paspaudimą arba Ads marketinge:

  • Identifikuoju ir taikau raktines frazes pagal paieškos apimtį.
  • Žinau kaip pagerinti reklamos investicijų grąžą optimizuojant paskyros sukūrimą, raktažodžių  tipus, aukciono siūlymus.
  • Naudojuosi naujausiais Google Ads plėtiniais tam, kad informuoti apie reklamų pirkimo sprendimus.
  • Dirbu su Google Display Network.
  • Žinau kaip išbandyti skirtingus reklamų rinkinius, kad sužinočiau kuris iš jų pasieks geriausius rezultatus.

SEO

SEO yra mokslas, tačiau dažnai atrodo kaip modernus burtų atitikmuo. Aš seku naujausias tendencijas ir siūlau veikiančią SEO strategiją bei taktikas. Paieškos sistemos reguliariai atnaujina savo algoritmus ir nesekant didžiausių pasikeitimų galite likti be nieko. 

  • Kaip naujausi Google algoritmo atnaujinimai, tokie kaip PandaPenguinPigeon,
    Hummingbird, Fred ir  Maccabees  paveikia jūsų pozicijas, o taip pat – kaip išvengti galimo pozicijos nukritimo.
  • Kaip ištirti raktinių žodžių potencialą ir sukurti raktinių žodžių taikymo strategiją jūsų turiniui.
  • Ekspertinės Google Analytics ir Google Webmaster Tools žinios.
  • Puslapio optimizavimo, nuorodų kūrimo ir kanoninių nuorodų naudojimo praktika.

Klientų patirties dizainas, personalizavimas ir rinkodara (taip pat ir CRO)

Personalizuota informacija (reklama, svetainė, įrašas) siaurai vartotojų grupei yra vienas iš galingiausių modernaus marketingo specialisto įrankių, ypač kalbant apie konversijų skatinimą ir kryžminius pardavimus. Jei kada nors nusipirkote tai, ką jums rekomendavo Amazon atsižvelgiant į jūsų ankstesnius pirkinius, tada jūs esate gyvas to įrodymas. Sėkmingam rezultatų pasiekimui reikalinga:

  • Žinoti apie įvairius personalizavimo įrankius, jų variantus ir stipriąsias bei silpnąsias puses.
  • Puikiai išmanyti personalizavimo būdus, paremtus auditorijos charakteristikomis ir įpročiais.
  • Suteikti tiek Inline, tiek Interruptive personalizuotą turinį, paremtą auditorijos charakteristikomis.
darbo principai

Darbų plano sudarymas. Pristatymas ir paaiškinimas.

  • Google analizė
  • Webmasters tools analizė
  • Svetainės turinio kokybės ir kodo kokybės analizė
  • Strategijos vystymui sukūrimas

Darbai

  • SEO analizė ir auditas
  • SEO svetainės vidinė optimizacija
  • SEO išorinių nuorodų rinkimas
  • Google ads reklama
  • Google display reklama
  • Youtube reklama
  • Pardavimo tunelio projektavimas
  • Remarketingas
  • Facebook reklama
  • Facebook remarketingas

Kas mėnesinės darbų ir rezultatų ataskaitos

  • Svetainės pozicijų augimo google paieškoje ataskaita
  • Didėjančio lankytojų srauto ataskaita
  • Gerėjančių konversijų ataskaita
  • Atliktų darbų valandinė ataskaita

Nuo 500 eur/ mėn

Mėnesio biudžetą sudaro:

  • Darbai skaičiuojami valandomis. Valandos kaina 25 eur.
  • Reklamos biudžetas