fbpx

Skaitmeninė rinkodara

Nauja darbo vieta įmonėje ar darbui samdytas išorinis ekspertas?

Prireikus pagalbos skaitmeninės rinkodaros srityje neretai iškyla klausimas, ar tokiu atveju vertėtų sukurti naują darbo vietą įmonėje ar darbui samdyti išorinius ekspertus?

Būtent dėl to paruošiau šias dvi paprastas skaičiuokles, kurių pagalba galima palyginti išlaidas abiems minėtoms darbo pozicijoms ir matyti, koks sprendimas kiekvienu individualiu atveju yra parankesnis.

Naudojantis skaičiuoklėmis galima keisti skaitines reikšmes pagal jums aktualų biudžetą ir matyti, kiek galėtų kainuoti jums aktualus apsilankymų svetainėje skaičius, kai lankytojai buvo pritraukti per išorines reklamos priemones.

Lyginamoji skaičiuoklė leidžia pastebėti, kad samdyti darbuotoją pagal darbo sutartį paranku, kai:

  • Yra nuolatinis tokio specialisto poreikis.
  • Turint lankytojų srautus generuojantį šaltinį, toks darbuotojas padės šiuos procesus valdyti.

Tuo tarpu naudotis išorinio eksperto paslaugomis, kai:

  • Norite išbandyti naujoves (naują platformą, žinutes, produktą ir kt.)
  • Jei reikia atlikti A/B testus.
kaip as dirbu