fbpx

Jums sakė, kad jei turėsite internetinį puslapį, tai pritrauksite daugiau klientų, tačiau to nenutiko.

nauji-klientai-nera-small

Aš dalyvavau kuriant ir reklamuojant šimtus interneto svetainių. Suprantu kaip lengva patekti į “burbulą” ir prarasti aiškų matymą.
Išskyriau ir čia pateikiu svarbiausias sėkmingos svetainės gaires.

Šis planas padidins jūsų svetainės pelningumą.

pelningos svetainės receptas
Path 1280

Koncentruokitės į kliento problemos sprenimą.

Taip sako ir Jacob Cass, populiaraus dizaino tinklaraščio JUST Creative kūrėjas. „Vietoje to, pasakykite savo potencialiems klientams kokią naudą jūsų produktas ar paslauga jiems suteiks. Galima paminėti klasikinį grąžto pavyzdį. Klientai nenori grąžto, jie nori skylės sienoje. Todėl koncentruokitės į tų skylių gręžimą ir kokybę, ne į patį grąžtą”, – sako Jacob Cass.

Path 1281

Pritraukite teisingą minią.

Jeigu netinkami žmonės spaudžia ant jūsų puslapio, viskas nueina veltui“, – sako Paul Jarvis, Fast Company, Newsweek, Forbes, LifeHacker ir BuzzFeed rašantis apie kūrybiškumo bei komercijos sankirtą. Anot jo, jeigu pardavinėjate banglentes, o jūsų puslapyje lankosi tik žvejai, tai tokia reklama niekada neatsipirks.

Path 1282

Tapkite draugiškesni pokalbiams

Kad padėtumėte paversti lankytojus į klientus, Courtright Design įkūrėjas rekomenduoja optimizuoti savo puslapio dizainą, paklausiant savęs šių klausimų:

  • Ar dizainas turi pakankamai vietos kvėpuoti?
  • Ar jūsų navigacija pakankamai apgalvota?
  • Ar jūsų raginimas veikti strategiškas?
  • Ar jūsų raginimo veikti mygtukai kontrastingi puslapio fonui?
  • Ar turite (aktualių) fotografijų sunkiam turiniui palengvinti?
  • Ar atsiliepimai lengvai randami?
Path 1283

Pagerinkite vartotojo patirtį

„Vienas iš didžiausių iššūkių, su kuriuo šiandien susiduria internetiniai puslapiai bandydami pritraukti ir išlaikyti klientus yra vartotojo patirtis naudojantis puslapiu“, – sako Jacob Gube, Six Revisions tinklaraščio įkūrėjas. Jis taip pat internetinio leidinio Design Instruct bendraįkūrėjas ir MooTools 1.2 Beginner’s Guide autorius.
„Vartotojo patirties problema gali būti tokia kaip lėtai veikiantis puslapis, kuris atgraso lankytojus nuo noro praleisti daugiau laiko jūsų puslapyje. Situacijos pagerinimas gali atnešti geresnių rezultatų“, – sako Jacob Gube.

Pavyzdžiui, Amazon, po to, kai sumažino savo puslapio užkrovimo laiką 0,1s, jų pajamos padidėjo 1% ($43.7 milijardų paskutiniame 2016 metų ketvirtyje). Ar įsivaizduojate, koks būtų pokytis Amazon kompanijai puslapio užkrovimo laiką sumažinus viena sekunde? Dar svarbiau, ar pagalvojate, kokį pokytį tai galėtų padaryti jūsų versle?

Path 1284

Pirmiausia funkcionalumas, grožis vėliau.

Link Fish Media vadovė ir Search Engine Land skyrelio redaktorė Julie Joyce sako: „Gana lengva pritraukti akių jūsų puslapiui. Sunkiau išlaikyti lankytoją svetainėje ilgiau nei kelias sekundes. Pagrindinė problema, kurią pastebiu, tai – dizainas tampa svarbesniu už funkcionalumą. Esu mačiusi gražių puslapių kurie atrodo unikaliai, tačiau net neina suprasti kaip surasti restorano meniu ar kontaktų puslapį“.

Path 1285

Perteikite savo žinutę - greitai.

Unbounce bendraįkūrėjas Oli Gardner tikriausiai matė daugiau pagrindinių puslapių nei bet kuris kitas žmogus. 

„Kai ieškau Google man reikalingų dalykų, palaikau Control + Command mygtukus ir paspaudžiu ant penkių pirmiausių nuorodų, kad jas atidaryčiau naujose kortelėse. Tada lyginu. Jeigu jūsų pagrindinis puslapis iš karto man nepaaiškina apie jūsų veiklą, jūs atkrentate. Uždarau kortelę ir jus ištrinu iš savo pasaulio amžiams. Tai nutinka milijonus kartų kiekvieną dieną. Nedelsiant padarykite savo pasiūlymą kuo aiškesnį arba pralaimėsite“, – sako Oli Gardner.

Path 1286

Sekite teisingą statistiką

Tom Ross yra grafikos dizainerių bendruomenės Design Cuts generalinis direktorius ir vienas iš Honest Designers Podcast vedėjų. Jis sako: „Žmonės yra linkę koncentruotis į neteisingą statistiką, tokią kaip lankytojų srautas, darydami prielaidą, kad jis konvertuojasi į klientus”. Dalykas kurio jums tikrai reikia yra vertinamas produktas ir tinkamos kokybės potencialus pritraukimas.

„Ignoruokite savo savimeilę, kuri kyla dėl 100 000 nemokamų dalykų ieškotojų ateinančių į jūsų puslapį. Vietoje to susikoncentruokite į tvirtą ir smulkmeniškai tikslų žmonių pritraukimą“, – sako Tom Ross. „Jeigu siūlote labiausiai puikų grėblį sodui ir 100 sodininkų, kurie ką tik sulaužė savo grėblius, atsiduria jūsų puslapyje – gausite klientų“.

Path 1287

Patikrinkite ar išnaudojate visas Google paieškos galimybes

Begalės svetainių neišnaudoja savo potencialo neteisingai pateikdamos turinį. Reikia kalbėti ta kalba kuria kalba klientai ir naudoti tuos žodžius kuriuos jie naudoja.

Mąstykite plačiai. Vertinkite ne tik raktažodžius, o ir kodėl juos žmonės naudoja. Tai sukurs tinkamus signalus kurių ieško Google. Laimėsite ir jūs ir klientai.

skaitmenines rinkodaros ekspertas baneris_crop
Path 1288

Reklamuokitės. Reklamuokitės. Reklamuokitės.

Internetinė reklama neatsiejama nuo skatmeninės medijos. Jos privalumai: greita prieiga, lanksčios galimybės reklamų atnaujinimui ir redagavimui bei rezultatų sekimas.

Padidinkite prekės ženklo žinomumą ir patikimumą

Kaip ir prekinio ženklo reklamavimas radijuje ar televizijoje, reklamos internete išlaiko jūsų paslaugų matomumą potencialiems klientams. Pastariesiems susipažinus su jūsų paslaugomis, jie ilgainiui pradės atpažinti jūsų prekinį ženklą. Tai reiškia, kad kilus paslaugos poreikiui, klientai jūsų prekės ar paslaugos ženklą prisimins ir į jus kreipsis.

euro paukstis

Reklamuokitės tikslinėje rinkoje.

Reklamuodamiesi internete, norimą perteikti žinutę galite pritaikyti konkrečiai tikslinei auditorijai arba sukurti kelias žinutes segmentuotai tikslinei auditorijai.

Pavyzdžiui, galbūt jūs parduodate apsaugos sistemas. Jūsų produktas gali būti patrauklus tiek šeimoms, tiek verslams, tačiau jūsų produkto nauda šioms auditorijoms būtų skirtinga. Verslo savininkui nereikalinga sistema, leidžianti jam uždaryti savo namų garažo vartus per atstumą, o tuo tarpu namų savininkas nėra suinteresuotas darbuotojų į darbą atvykimo ir išvykimo laiko sekimu. Reklama efektyviausia ne tada, kai vienoda žinute mėginama masiškai patraukti žmonių dėmesį, bet tuomet, kai pritaikoma atsiliepiant į konkrečių žmonių grupių poreikius. Todėl, kaip apsaugos kompanijos vadovas, jūs sukurtumėte dvi reklamas su dvejomis skirtingomis žinutėmis: vieną skirtą verslo savininkams, o kitą namų savininkams. Be to, toks reklamos būdas internete yra daug efektyvesnis nei radijuje ar televizijoje. 

Remiantis AdAge.com straipsnyje aprašytu tyrimu, tikslingai nukreiptas skelbimas paskatina 1000% daugiau žmonių ieškoti produkto, negu naudojant įprastą, standartinį skelbimą. Taigi, reklamos internete leidžia segmentuoti, tiksliai apibrėžti savo tikslinę auditoriją ir tokiu būdu investicijas į reklamą naudoja tikslingai. 

Raskite prieigą prie sunkiai pasiekiamos tūkstantmečio kartos.

Būtų sunku nesutikti, kad vadinamoji tūkstantmečio karta (žmonės gimę tarp 1981 m. ir 2000 m.), buvo ypatingai paveikta technologijų inovacijų. Remiantis Statista.com, 2016 m. Amerikos vartotojų nuo 25 iki 34 m. mėnesinis interneto duomenų naudojimo vidurkis buvo didžiausias kitų amžiaus grupių tarpe. 

Ši karta turi ypatingą perkamosios galios potencialą ir jeigu norite būti jų pastebėti – idealiausia vieta reklamuotis bei su jais bendrauti, be jokios abejonės, internete.

Pritaikykite remarketingo reklamą savo versle.

Pertvarkydami reklamas tam, kad galėtumėte lengviau pasiekti tikslinę auditoriją, galite pritaikyti pakartotinę rinkodarą remdamiesi jų ankstesne veikla internete. 46% paieškos sistemų marketingo profesionalų mano, kad tai yra labiausiai neišnaudota internetinio marketingo technologija.

Atsimenate, praėjusią savaitę užsukote į backcountry.com, kad žvilgtelėtumėte į žygio batų porą? Kiek kartų po to matėte tuos pačius batus rodomus kituose puslapiuose? Ir net jeigu galų gale nusipirkote batų porą Amazon, avalynės reklamos VIS DAR jus persekioja.  

Kodėl? Nes jus pasiekė tikslingai nukreipta reklama. Tokį reklamavimosi būdą naudojančios kompanijos žino, kad naudojant vaizdinę reklamą tikimybė pritraukti lankytoją į savo puslapį padidėja 70%. Jūs taip pat galite tuo pasinaudoti. 

Susipažinkite su savo galimybėmis.

Galima pastebėti, kad dabar dauguma vartotojų prieš pirkdami yra linkę pasidomėti perkama preke. Suteikite jiems reikalingą informaciją, sukurdami tokias reklamas, kurios pasiektų potencialų pirkėją. 

Pavyzdžiui, galite tinklaraštyje parašyti įrašą, atsakantį į dažnai pasitaikančius, su jūsų siūloma paslauga susijusius, klausimus. Sukurdami reklamą remiantis tokiu įrašu galėtumėte pritraukti vartotojus, kurie yra informacijos rinkimo fazėje.

Kiti pirkėjai galbūt yra pasiruošę žengti kitą žingsnį ir susitarti dėl konsultacijos, todėl galite sukurti reklamą, skatinančią juos imtis veiksmų nedelsiant. 

Sumažinkite išlaidas marketingui.

Reklamuodamiesi internete, jūs turite visišką savo išlaidų skirtų reklamai kontrolę. 

Visų pirma, reklama internete nereikalauja tiek lėšų, kiek reklamos radijuje, televizijoje ar spaudoje. 

Antra, jūs tiksliai pasirenkate, kiek ir per kurį laikotarpį norite išleisti. Netenkina kampanijai skirtas biudžetas? Galite pakeisti jį vos per minutę. 

Trečia, jūs nusprendžiate ir pilnai kontroliuojate, kur bus galima išvysti jūsų reklamą ir kiek ilgai. Reklama nepasiteisina? Galite akimirksniu sustabdyti kampaniją, tokiu būdu sumažindami išlaidas.

skaitmenines rinkodaros ekspertas baneris_crop